2.12.09

wymówki

życie moje całe z ucieczek i powrotów
z nudów z braku dobrego wychowania
braku wykształcenia pracy
i zainteresowań

nagle budzę się w nim jak w połowie snu
pamiętam jeszcze co się zdarzyło
potrafię przewidzieć kilka rzeczy
w związku ze starością jeśli zechce przyjść
ale na tu i teraz nie mam już pomysłu

dom mój jak zakład z ograniczoną wolnością
słów myśli tego co zrobię i czego nie muszę wcale robić
roztacza się dookoła przez telefon internet i znajomości
szczególnie w okolicach świąt
jego obecność wbija mnie w ziemię

idziemy do przodu
zmienia się język
i to co pod językiem
nowe słowa zamieniamy słowami jeszcze nowszymi
a na stare pytania znajdujemy świeże wymówki

chcesz pogadać
ale nie mam do tego głowy
za blisko jak dla mnie
zbyt mało czasu żeby się zastanowić
co muszę chcę powinienem
powiedzieć i po co

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

tak?